Lillkotten

Vecka 22
 
Vecka 26
 
Magen växer på som den ska, är känner mig fortfarande väldigt tung men det blir nog bara tyngre med tiden. Konstigt vore det väl annars! Bebbo ligger där inne och mår bra, han sprattlar, bökar och rullar runt där inne iallfall och det känns fantastiskt. Min älskade lilla skitunge, tänka sig vad tiden går fort. Idag är jag i vecka 27 och på Onsdag går jag in i vecka 28, och det säger bara tjoff sen är det ny vecka igen. Längtar tills jag passerar den magiska gränsen vecka 30, det är lite av en milstolpe på något vis ♥ 
 
Denna helgen ska jag ägna mig åt att plugga, plugga, plugga, middag/umgås med vänner i bunkeflo, och sen plugga lite till. Men det måste göras så bara bita i det sura äpplet och sätta igång, för det är inte alls långt kvar tills skolan är slut. Går April, sedan i Maj går vi knappt alls utan bara en eller två tillfällen och sen är det ju sommarlov och då kommer kotten. Då är första året av utbildningen klar också, tänka sig att nästa sommar kommer jag ta examen och även vara mamma till en liten ettåring, tänka sig hur bra livet skulle visa sig bli. 


Postat av: Sara

Äntligen har vi fått hälsa på lilla kotten, f.d ärtan! Det var en väldigt trevlig känsla! :) Kämpa på Lina, det kommer gå alldeles utmärkt, och ja, tänk om ett år... Det har hänt mycket till dess! :)

2013-03-18 @ 07:16:25
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!