Kramper?

Ibland tar livet sina vändningar, både bra och dåliga. Just nu är vi inne i en sämre vända men hoppas att det snart vänder uppåt igen. Theo har börjat få som kramper/ryckningar, och läkarna vet inte varför. Vi har varit inlagda på sjukhus där man gjorde EEG och tog massor av blodprover men allting var tipp topp! Så just nu får av dessa av oförklarliga själ, men de spekulerades om att det kunde vara typ sura uppstötningar som är så grova att de utlöser som små kramper eller något "hyss" han hittat på. Men det senaste har jag väldigt svårt att tro då han själv blir lika chockad varje gång det sker, och ibland är det bara lite smått men ibland rullar han med ögonen/slänger med huvudet och när han till och med vaknar av dessa ryckningar har jag svårt att tro att han skulle ha något med detta att göra.
 
Min fina älskade prins, det finns ingenting i hela världen som betyder så mycket som du gör.. Det gör ont i mammahjärtat att inte kunna göra något, att bara få vagga och krama och pussa. En miljon tankar går genom huvudet när det blir så.. Har jag gjort något? Är han sjuk? När går det över? Kommer det gå över? Kan vi hjälpa honom på något sätt? Ja massa tankar.. Idag rann bägaren över och jag har varit superledsen, det är verkligen psykiskt nedbrytande att det håller på såhär till och från. Imorgon tar vi nya tag och hoppas på en bättre dag! ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!