Tittut

 
Det närmar sig flytt med storsteg! Imorgon är det Onsdag vilket betyder att det endast är en vecka kvar tills vi har nycklarna i handen och ska flytta - hurrraaa! Det enda som snurrar i huvudet just nu är vad som behöver köpas, hur vi ska möblera, vilken färg som det ska målas i osv osv. Det ska bli så mysigt att få inreda ett rum till Theo, även om jag tror att han ändå mest kommer leka där vi är (köket, vardagsrummet typ). Men att han får ett ställe han i framtiden kan kalla sitt. Dit han kan gå om han vill vara ifred och där han kan samla sina saker. Ett rum vi kan leka i tillsammans och ett rum där vi kan ha möjlighet att vara kreativa och lära. 
 
Sen så funderar jag mycket kring hur vårt sovrum ska göras, ska vi behålla det röd/vita eller ska vi måla hela rummet vitt? Ska vi kanske måla någon mysig beige färg eller ska vi ha fondvägg? Det visar sig. 
 
Nu tänker jag krypa ned bredvid min älskade prins som redan sussar så sött, det sista jag gör innan jag somnar är att pussa hans lilla hand och det första jag gör när jag vaknar är att se hans lilla leende. Han strålar verkligen när han ser att man vaknat och tittar på honom. Min fina älskling, mamma älskar dig ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!