Lördagsbabbel

Hej och hallå! 
Sitter och väntar på att batteriet till min systemkamera ska laddas färdigt så jag kan föra över bilder. Springer i tvättstugan emellanåt också. Men vad gör det när det är så dåligt väder :-) 
Daniel är och spelar golf och senare i eftermiddag ska vi hem till svärmor och äta mat och jag hade tänkt att utmana dem i Uno ;-) 
 
Theo hade en dålig dag igår, inte så att han grät eller så men han var svårflörtad med sina leenden och han gnydde och grimaserade oavsett vad vi gjorde. Satt han i knät ville han att jag skulle gå med honom och efter någon minut gnydde han igen och då testade vi babygymmet och då var han nöjd någon minut och då fick han mat och så började det om såhär. Men jag tyckte det var mest gulligt om jag ska vara ärlig, en liten suris och han var så söt när han så tydligt visade sitt missnöje utan att gråta. Haha! Men idag vaknade jag upp till en helt ny bebis och det första jag såg när jag slog upp ögonen var ett öra-till-öra-leende ♥ Han har lekt och jollrat sen vi klev upp och är världens lyckligaste idag. Det värmer i hela mig♥
 
Älskling var så snäll och lät mig sova ut idag, Theo vaknade vid halv sex och ville ha mat, sen somnade vi om. Vid nio åt han igen och när vi var klara gick älskling upp med Theo. Sen efter tio någon gång knackar älskling mig på axeln och säger att Theo vill ha mat igen och så lägger han Theo bredvid mig. Han ammar en stund men sen somnar vi båda två, och vaknar upp klockan 12 (!!) utvilade och pigga. Då har älskling alltså tagit alla morgonblöjor och lekt och gosat med Theo så att jag fått sova utan att kliva upp ur sängen ända fram tills lunchtid. Lyx! 
 
Nej nu kallar tvättstugan igen men jag återkommer med lite finare bilder på mitt gryn sen, tillsvidare blir det en blandad kompott från mobilkameran ;-)
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!