Golf-familjen

 
Nu har vi blivit golffamiljen. Joråmensåatt så ligger det till. Kanske inte riktigt, men nästan iallafall. Daniel har ju helt fastnat för det, och så lurade han med mig och det är ju faktiskt riktigt roligt. Mycket beror nog på att vi är vinnarskallar bådatvå, så det som är kul är ju att se sig själv bli bättre och något som var ännu roligare var att jag på vissa hål fick färre slag än Daniel ;-) Theo låg i vagen och hejade på mamma, sen när han vart missnöjd bytte han famn lite hela tiden beroende på vem som skulle slå.
 
 
Tränar på puttar.
 
 
Och så världens gosigaste fötter, så små i sin mammas händer. Trots att bilden är lite oskarp och suddig på sina ställen gillar jag den. Min fina bebis, jag älskar dig så det värker i hjärtat ♥
 


Postat av: Sara

Men hallå! Att ni spelar golf utan oss är inte okej! Jag vill också vara med och spela. Nej, nästa gång ska vi vara med också, det har jag bestämt nu! Fuuuuusk! ;)

2013-08-30 @ 22:06:54
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!