Gofisen

Åh, tiden går verkligen fort. Kan man inte trycka på paus bara liiiiiite? Tänk att vår lilla bebis redan är 5 veckor och tre dagar. 5 veckor?! Detta innebär att han snart är två månader sen whoops är han tre månader och snart kommer vi hitta honom tjuvrökandes bakom husknuten. Men som tur är så får man faktiskt lov att pussa sin bebis obotligt mycket, nypa den lätt i låren, snusa i håret och kramas tills man klibbar fast i varandra. 
 
Här är vår bebis alldeles nykläckt, dagen efter på bb. 
 
Och här är vår bebis nu, så stor och glad. Ler till sin mamma och pappa varje dag nu och vi börjar lära känna hans alldeles egna personlighet. Exempelvis så ogillar han värme, bada är härligt men inte i längre stunder, att killa han på näsan får han att spricka upp i ett leende, han somnar kl 22-23 och sover ända till 06 oftast, det mysigaste som finns är att på morgonen ligga mellan mamma och pappa och så somna om med en tutte i munnen. Ja helt egna sätt har han börjat få och det är så spännande att se hur han utvecklas till en liten individ.
Det bästa vi gjort ♥
 
Och förresten, jag har börjat kunna tänka mig ett barn till, till och med föda igen. För inte var det så jobbigt, va?... Hahaha fyfan vad hjärnan är knäpp. Jag minns att jag ville dö men snart är hela den jobbiga biten förträngd och fylld med "titta-vad-man-får-i-belöning tankar". 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!