En såndär jobbig kväll

Det är jobbigt när ångesten kommer sådär oväntat, utan egentligen någon utlösande faktor. Ikväll är helt enkelt en sådan kväll där saknaden efter min lilla prinsessa vart för stor. Vissa gånger är jobbigare än andra och ikväll är väl helt enkelt bajs. Saknar kirr-språket, saknar det bubbliga skrattet, saknar att få handla små presenter, saknar att prata i skype varje dag, saknar att få fåna mig så mycket så du ler sådär stort även om det oftast räckte med att säga ditt namn för att få ett leende. Saknar att få krama om, men ondast gör nog att jag missar allt. Utvecklingen, alla framsteg, doktorbesök, målandet, din första flerordiga mening. Och det värker så i mitt hjärta, det är stunder som aldrig kommer igen. Aldrig någonsin kommer jag få vara med om alla dina första, moster älskade tjej. Från allra första stund stal du mitt hjärta och för mig kommer du alltid vara bästa tjejen i världen. Och jag får nog bara acceptera att det kommer vara dagar då allt känns skit, för sakna dig kommer jag göra varenda eviga dag jag inte är med dig. Och det gör ont att du inte kommer minnas mig.. 
 

De sägs ju att man ska vara glad över det man har istället för ledsen över det man inte har, och jag är lycklig som har min Theo, min Daniel, min fina familj som jag är uppvuxen i och min fina familj jag fått genom Daniel. Jag är tacksam för mina fina vänner och jag är lycklig över att vi kanske snart kommer bo på ett sätt många bara kan drömma om. Tänk er en stor gård där barnen kan springa fritt, jag kan odla i ett litet land, pyssla med möbler, slå lite golfbollar, bada i poolen osv osv osv. Så nu har jag påmint mig om ett par av de fina saker jag har också, som jag är tacksam över. Det är inte så illa pinkat de heller ♥
 
Min fina bebis, jag älskar dig så. Tack för att du förgyller mitt liv så väldans massor bara genom att finnas till. Tror du känner av att mamma varit lite ledsen idag, för du har varit så himla glad hela dagen och varje gång du tittat på mamma har du börjat jollra och gett mig ditt största leende. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!