söndag

Goddagens! Sitter i soffan och pustar ut lite. Tanken var att vi skulle spela golf idag men Theo är kinkig så Daniel fick åka utan oss :( men det gjorde inte så mycket för då fick jag lite egenmys med mitt lillhjärta plus att jag hann städa här hemma. 
 
Theo fick ett bärsele bland annat av sin farmor i doppresent och jag älskar den! Jag har dammsugit, skurat golv, dammat av alla ytor och diskat - med en nöjd bebis i famnen. Först var han vaken och jollrade lite sen fick han nappen och slocknade direkt. Så sov han säkert en halvtimme i min famn innan jag la ner honom :-)  nu ska vi hem till farmor och äta samt gå igenom kontraktet som skrivs imorgon. Iiih så spännande! 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!