Piiiiirrr i magen

Hallå där i blåbärsskogen!
 
Idag började skolan igen, och jag måste helt ärligt säga att det inte var med så himla tunga steg jag gick i morse. Jag var beredd på två ångestfyllda timmar men icke! Jag pussade mina prinsar hejdå och så smög jag iväg när de sov. Sen när jag kom hem hade de precis vaknat och Daniel skulle värma på mat, men de behövdes ju inte för mamma-mu hade hunnit hem :-) 
 
Sen var vi iväg på visning igen och jag tror tamesjutton vi har hittat rätt. Theo låg i min famn hela visningen och han började skratta (!!) fleeeera gånger, hela promenaden runt marken så låg han och sa "höhöhöh hahaha" och så log han med hela ansiktet. Så kul att han gör framsteg nu. Nu ska alla andra pusselbitar med köpet falla på plats bara men vi tänker nog ge det ett försök iaf. Men det lär ju visa sig huruvida det blir gårds-köp eller ej. 
 
Nu ska jag hoppa in i en dusch och så blir de skola imorgon igen, pöss! 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!