Inredningstankar

Godkväll! Får passa på att sitta vid datorn lite när Theo sover ;-) 
 
Men frågan är hur mycket man själv får sova nu närmsta veckorna? Det är nämligen så att på måndag skriver vi kontrakt på en enormt fin (och stor!) gård. Vi köper den med förbehåll, alltså att om Anette lyckas sälja sitt hus så är gården vår. Det är verkligen perfekt, ett eget mindre hus till Kristoffer, det stoooora boningshuset går att dela av alldeles perfekt så Anette får en del och vi en del, det ska bara sättas upp nya ytterdörrar och kök hos Anette och så har vi som ett "parhus". Det finns ett stort stall som ska göras om till verkstad till Kristoffer och enormt mycket mark. Även ett gästhus när familjen kommer så de ha sitt "egna space" så att säga. Tänka sig att vår lille pys får växa upp vid natur, ha ett eget rum, kunna leka på tomten, ha en pool, grilla på sommaren och hänga inne hos farmor. Det pirrar i hela kroppen, nu måtte vi få sålt Anettes hus bara så är det vårt. 
 
Och så behöver vi inte känna någon stress. Vi kan skaffa massor med barn och ändå ha plats för dem ;-) Haha! Just nu bor vi ju i en tvåa och det känns som vi börjar växa ur den, så det kommer bli underbart med gård på landet. Men detta gör ju också att inredningstankarna snurrar i huvudet. Det ska bli så roligt att få inreda huset, och framför allt Theos rum. Detta är lite tapeter jag kollat på till honom, något i denna stilen har jag tänkt mig.
 
 
Och så ett fint matbord med plats för sex stycken så att vi får plats även om vi har gäster. Så vill jag ha en fin kökssoffa. I hallen vill jag ha en skänk och ovanför vill jag hänga en stor spegel. Och så skoställ i stål. Fy tusan så bra det här kommer bli! 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!