Återkontroll

Hallå där i blåbärsskogen!
Varit på efterkontroll hos barnmorskan, och det var finfina nyheter. Alla värden var strålande, och barnmorskan sa att det inte syntes att jag fått barn. Hon tyckte att jag hade återhämtat mig ovanligt bra och tyckte det var synd att jag inte kom nästa vecka för då skulle hon ha student på plats, och hon ville visa hur bra det kan gå. Haha! Så nu är det fritt fram att träna, blir till att gå ner till sats och köpa mig ett kort. Tänkte börja gå på lite pass men även träna lika styrka så jag får lite rygg och magmuskler :-) Jag har ju gått ner 20 kilo så nu ska sista 4 kilona bort plus att jag ska stärka min kropp. Känns så otroligt skönt att allt var så bra som det var. Det firar vi med en energidricka och lite slapp i soffan innan det är dags att bege sig igen!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!