Smakportion

Idag har jag och Theo haft en riktig återhämta-sig-dag. Har haft fullt upp i veckan, mina dagar har sett ut ungefär såhär alla dagar - skola mellan 8-17, på rasterna kommer Daniel med Theo så jag får amma honom eftersom han börjat vägra flaska, sen hem vid femtiden och amma igen, springa och träna, göra skoluppgifter och gosa med mitt hjärta. Så denna helg behöver jag verkligen bara vila upp mig. 
 
Theo har fått testa gröt för första gången i sitt liv idag, han tyckte det var SUPER! Hela smakportionen åt han upp och han ville ha mer men där fick jag säga stopp, så han inte får ont i magen :-) Så ny kvällsrutin här hemma är gröt! Sen någon dag här ska jag göra lite pureer han ska få testa också, tänkte potatis+bröstmjöl och morot+bröstmjölk. Tror det kan bli succé! 
 
 
Sen badade vi tillsammans och plaskade som attans. Han testade dyka under vattnet för första gången med huvudet också och tyckte det var så himla skoj. När han kom upp torkade han ögonen lite sen kom garvet. Hihi, jag tror vi måste börja på babysim :-) 


Postat av: big

Han är ju för söt!!!

2013-10-20 @ 02:11:28
URL: http://bigiboop.blogspot.com
Postat av: Sara

Men så härligt att han reagerade så! Då kommer han att älska babysim!! Ställ er i kö redan nu, det är långa köer.

2013-10-20 @ 16:44:20
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!