Sjukstuga

Hej hopp vilka dagar det varit här hemma. Det började med att Theo vaknade upp mitt i natten och inte kunde andas. Kom på att han varit väldigt slö i två dagar, men jag trodde att han var inne i en växtperiod eller något eftersom han var pigg i sig själv annars. Men sen slog förkylningen till och han fick feber och nästäppa. Och hosta stackarn. Igår vart han feberfri men fortfarande snorig, samma status idag. 
 
Men då börjar nästa, Daniel har spytt som en gris sen igår och idag fick han andningssvårigheter och bröstsmärta så vi fick åka in till akuten med honom också, då fick han inhalera. Nu står han på medicin och ska inhalera vid behov. Ligger helt utslagen med feber i soffan stackarn ♥
 
Så när Theo vaknar ska vi bege oss mot affären för att köpa yoghurt och glass till stora sjuklingen så får det bli hemmakväll här. Planen var egentligen att fira fina Johanna som fyller år idag (hurra hurra!), men Daniel kan verkligen inte vara ensam med Theo just nu så fick tyvärr ställa in det. Men bara min fina blir bra så ♥
 
Det kliar i min kropp för jag vill och träna men det får också vänta, men så snart Daniel är på benen igen så hoppas jag att jag får springa på ett pass. Eller åtminstone gå lite på löpbandet. Nästa vecka tar vi nya tag :-) 
 
Jag älskar er mina fina killar, utan er vore jag inget.
 


Postat av: Frida

usch sjukstuga här med=(krya

2013-10-15 @ 20:43:03
URL: http://www.mystyle.blo.gg

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!