Wiiihooo!

Idag var vi till förlossningen för det var tänkt att vi skulle göra ett vändningsförsök på lillpysen. Men det behövdes inte, vilken lättnad!! Igårkväll så låg jag i sängen och gosade med magen och kände hur han bökade som attans, magen stod åt alla håll och kanter och han verkligen stäckte ut sig på alla möjliga sätt. Efter att han bökat runt sådär så känner jag att han inte låg på samma sätt längre, för fötterna var inte på samma ställe och inte ryggen heller. Jag kunde dock inte säga hur han lagt sig för det var så svårt att urskilja. Jag säger då till Daniel att 'tänk så vände han sig nu? Vad fantastiskt det hade varit' varpå han skrattar och säger att det hade väl varit roligt om han vände sig själv kvällen innan vändningsförsöket. 
 
Så när vi kommer dit har första barnmorskan svårt att känna hur han ligger då det antingen är en rumpa uppe vid revbenen på mig eller ett huvud. Så vi får vänta lite till så läkaren kan komma och dels känna men även kolla med ultraljud. Hon kunde inte heller bestämma sig för vad som är vad men när hon slog på ultraljudsmaskinen visade det sig att han lagt sig med huvudet nedåt min lilla fisrumpa ♥ Inte fixerat sig ännu men ligger åtminstone rätt. Vilken lycka att slippa ommöblering av min mage! 
 
Så nu är det fyra veckor kvar exakt tills han är beräknad, 28 dagar. Nu längtar vi som aldrig förr och tänk vad fantastiskt den dagen det startar? hihi nu är jag nervös inför det istället! 


Postat av: Ida

Va roligt att höra att bebisen kommit tillrätta, måste kännas jätteskönt! All lycka till er nu framöver ;-)

Svar: Ja verkligen superskönt! Nu håller vi tummarna att han stannar så bara ;-) Tack detsamma!
None None

2013-05-22 @ 10:21:04
URL: http://junimama.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!