Vecka 37

Idag är det Onsdag vilket betyder att junior blivit en vecka äldre och vi kliver in i vecka 37 (36+0). Jag har börjat få riktigt ont i mitt bäcken och det känns som att han försöker borra sig ut varje gång jag går, så det var lite av en utmaning att gå hem från skolan idag då varje steg gjorde ont. Det måste ju betyda att han håller på att fixera sig? För när jag var på förlossningen och de skulle göra vändningsförsöket så kände ju läkaren och då var han inte fixerad men efter det så har det börja göra mer och mer ont och ett tryck nedåt hela tiden. Så någonting måste det ju vara och min magkänsla säger att nästa gång jag är hos barnmorskan (nästa fredag) så har han fixerat sig! :-) 
 
Var som sagt i skolan och hade examination idag, det gick jättebra och det var många intressanta diskussioner vi hade. Känns skönt att bocka av saker från listan som måste göras innan bebis kommer. Har en gruppexamination och en inlämning kvar sedan kan jag pusta ut innan det är dags för bebis. Så nästa vecka är min sista i skolan och sen får han lov att komma näääär som helst. Både jag och älskling längtar som aldrig förr och Daniel pussar magen varje dag och ropar "koooooom nu". Haha, gulle! 
 
 
Glad tjej som börjar inse att det inte är långt kvar tills hon har sin bebis i famnen ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!