Vecka 36

Då var det ny vecka igen, och nu har vi alltså gått 35 fulla veckor och är inne i vecka 36. Detta betyder att det bara är 34 dagar kvar tills bebis är beräknad vilja komma ut. Det känns skönt att det närmar sig men jag tycker att det går lite långsamt nu.. Jag hade inte blivit allt för ledsen om han väljer att komma om en vecka eller så istället. 
 
Bebis ligger fortfarande med rumpan ned och han är en envis rackare. Men än är inte hoppet ute :-) 
 
Annars då? Jag är fruktansvärt trött.. Jag vaknar alltid när älskling går till jobbet vid 6 på morgonen, sen kan jag inte somna om fören runt 8 och så sover jag tills typ 10. Om det inte ser ut på detta viset måste jag sova en timme mitt på dagen istället, annars orkar jag inte med dagen. Och min hunger har ökat. Jag äter frukost vid halv 7, sedan äter jag något vid lunchtid, antingen en mindre matlåda eller två mackor. Detta brukar jag i vanliga fall stå mig på tills Daniel kommer hem och vi lagar mat vid 17-tiden. Nu när Daniel kommer hem är jag så hungrig att det känns som jag ska dö, så för att slippa detta måste jag börja med maten tidigare så vi kan äta direkt när han kommer hem istället. Och ibland måste jag trots bra middag även ta en knäckemacka på kvällen.. Och så slinker säkert någon frukt ned emellan åt eller någon godis.. Suck inte konstigt man går upp i vikt, haha :-) 
 


Postat av: Sara

Fick jag inte äta något var 2,5-3 h var jag döende, haha!

2013-05-15 @ 17:19:12
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!