Vecka 35

Idag kliver vi in i vecka 35 (34+0) och det är endast 41 dagar kvar tills lillkotten är beräknad att komma. Har jag inte varit höggravid innan så är jag det verkligen nu kan jag säga! Mina fötter är svullna och skorna klämmer åt, jag blir fruktansvärt trött även mitt på dagen och vill sova lääänge, jag är allmänt tung och känner mig lättirriterad. Får dåligt samvete över att jag är så kinkig mot Daniel. Men försöker tänka på att vara trevlig trots att jag mår dåligt, är trött och har ont.. Ingen lätt match jämt ;-) 
 
Något kul är att när bebis rör sig kan magen stå åt alla möjliga håll och idag var magen så sned att jag trodde bebis skulle flyga bak på ryggen tillslut då han låg så mycket på ett håll. Magen vart nästan platt på vänster sida och så stod den rakt ut på höger sida, fnissade lite för mig själv då. Han börjar bli så stor där inne nu mitt hjärta ♥
 
Tråkigt är dock att han fortfarande ligger med huvudet uppåt, skulle jag gissa iallafall. De flesta sparkarna är nedåt och därför har jag ingen anledning att tro att han vänt sig. Men än har han tid på sig! 
 
Jag längtar verkligen så efter vår älskade lilla bebis. Om en sisådär tre veckor är det heeelt okej att du kommer, istället för den 18e Juni, för då är jag klar med allt i skolan och det enda jag gör om dagarna är då att vänta på dig ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!