Söndag och morsdag

Idag är det morsdag, själv får jag vänta tills nästa år för min kärlek hade inga planer på att fira mig i förväg ;-) Så vi åkte och firade svärmor istället med pizza och present.
 
Var på emporia och kikade i förmiddags men jag ångrar lite att vi åkte dit för fyyy vad människor det är ute. Hade helt glömt bort att det är lönehelg + dåligt väder så halva malmö hade sökt sig dit. Hela parkeringen var proppfull och likaså parkeringshuset, där fick vi köra högst upp för alla våningar var fulla. Och jag tycker det är lite pinsamt för jag har så svullna fötter nu för tiden så jag går i mina fina (ehum) tofflor när jag är ute då inga skor passar, och jag kan ju lova att jag känt mig snyggare. Fast ingen kan ju missa min gravidmage så jag tror att de flesta har förståelse iallafall, trots att man känner sig som en lodis när man går ut i tofflor.. Haha! :-) 
 
 
Nu ska jag plugga lite och sen sova, är en dag imorgon också.. Godnatt. 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!