Gott och blandat

 
Bebisens del av sovrummet, mysigaste lilla sängen någonsin.
 
 
Sovrummet i sin helhet. Jag trivs, det är kanske i minsta laget men jag är ändå nöjd. Ser fram emot många gosiga tv-tittande/ammande/sovande/kramande timmar här inne med lillkotten ♥
 
 
Min jordgubbstårta. Inte mitt stoltaste projekt kanske.. Haha! Men god var den och den fick högsta betyg av gästerna. Men nästa gång skivar jag nog jordgubbarna och lägger lite snyggt ovanpå istället för att ställa dem upp. 


Postat av: Big

Gud va fin ni har gjort!!!!

2013-05-05 @ 17:07:00
Postat av: Ida

Oj så fint ni har gjort för er lille! Ser himla mysigt ut!
Hoppas allt är bra! ;-)

Svar: Tack så jättemycket! Jag tycker också det ser himla mysigt ut där och skulle mer än gärna sova där om det gick.. Haha! :-)
None None

2013-05-07 @ 10:59:20
URL: http://junimama.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!