Full rulle!

Ja det har det verkligen varit hela helgen. I fredags var det först barnmorskebesök, konstaterades att lillpysen fortfarande ligger i sätes så imorgon blir det vändningsförsök. Ni som läser kan väl hålla tummarna för oss? :-)
 
Efter det åkte jag och hämtade älskling så åkte vi sen till familjerätten och skrev faderskapspapper. Skönt att ha det gjort, så slipper man åka dit med liten bebis sen. Det gick fort och var bara att skriva under papper som intygar hans faderskap så skrev vi även på att vi ville ha delad vårdnad. Så nu kan jag inte ta pysen och fly landet om jag vill ;-)
 
Efter det var det dags för kalas för Kristoffer, var dit och fikade och umgicks fram tills klockan vart runt 21 om jag inte minns fel, och sedan åkte vi hem för att möta upp våra gäster som kom från Norrköping. På kvällen gjorde vi inte så mycket, åt lite kvällsfika och umgicks bara. På lördagen åkte vi till emporia och kikade i affärer och bara hade det mysigt. När vi sedan tröttnat på det åkte vi ut till västra hamnen och satte oss på en uteservering och beställde mat, det har ju varit så sjukt fint väder i helgen!! 
 
På kvällen kollades såklart Eurovision och fan va alla låtar var medelmåttiga i år. Inte en endaste som jag fastnade för, och ingen som var riktigt dålig heller. Så vi hade inga favoriter förutom Sverige såklart! :-) 
 
Söndagen gick vi lite på mobilia och sådär sedan skulle Bigi och Krille åka hem :( Så tråkigt när de åkte för vi har haft en så himla mysig helg och lillpysen i magen har fått så mycket uppmärksamet och kärkek den här helgen så han kommer också tycka det är alldeles tomt nu. 
 
Avslutade helgen med att kolla ishockey med älskling och kunde ju inte sluta bättre än det gjorde, vi vann vm!! 
 
Mina älsklingar på Emporia
 
Big blev plötsligt Loren! ;)
 
Big gosade med junior så fort hon fick chansen ♥
 
På uteserveringen i västra hamnen, så sjukt svettigt. Men mysigt! 
Och så storkulan! :-) 


Postat av: Big

Oh vad jag saknar dig :((((

2013-05-21 @ 18:41:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!