Fotspa... eller?

En konstig sak som börjat oroa mig är fötter... Jag vet att det låter jättekonstigt men jag har utvecklat någon slags skräck för detta nu när det börjar närma sig att jag ska blotta allt (och lite till) i en kommande förlossning. Och något som oroar mig är att mina fötter ska vara smutsiga, eller att jag typ glömt klippa tånaglarna (gud förbjude!), eller att det ska ludd mellan tårna. Ah you get the point. Jag lider lite smått av fotforbi och tycker redan att fötter är det äckligaste som finns, och nu senaste veckorna så skrubbar jag mina små fossingar som en tok varje gång jag duschar och smörjer in med hudlotion och målar tånaglar och kollar alltid ifall de behöver klippas. 
 
Jag vet inte om det beror på att jag kommer vara i en så redan utsatt situation att jag känner att det lilla jag kan ha kontroll över vill jag ha just kontroll över, eller varför detta knäppa beteende startat hos mig. För i ärlighetens namn så har jag väldans svårt att tro att jag kommer tänka på hur mina fötter ser ut när värkar och hela det köret startar, och skulle jag nu komma med smutsiga fötter (haha!) tror jag inte en barnmorska i världen skulle bry sig. Men jag kan konstatera att mina fötter aldrig varit så rena förut iallafall :-) 
 
 
Och i brist på annat kommer här en bild på lillpysens vrålåk! Kommer ha snyggaste kärran i hela Malmö i sommar ;-) Hihi


Postat av: Sara

Haha, nä, det är nog det sista du kommer att tänka på! Men jag tror som du, det du kan kontrollera gör du gärna, med råge! :) tror du att han har vänt sig tillrätta igen?

Svar: Nä jag tror han ligger med huvudet uppåt fortfarande, suck :( Men vi håller tummarna stenhårt!
None None

2013-05-11 @ 19:34:07
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!