BB-väskan

 
Nu har jag packat bb-väskan. Känns både skoj att ha det gjort men samtidigt lite tråkigt, för det var det "sista" innan allt står färdigt så nu finns inget mer att göra än att vänta på bebis. Men det känns tryggt att den är packad så det bara är att ta den om något sker :-) Innehållet är inte helt färdigt, det som saknas är trosor till mig, leggings, amningsbh, linnen, kamera + laddare och mobiler + laddare. Så självklart lite ät och drickbart! Så får vi ju se om det blir en vanlig förlossning eller om det blir snitt för då kanske en väska packas till Daniel också. Blir det en "vanlig" så att säga måste ju han hem och sova. 
 
Det som finns i väskan redan nu är:
- Mjukt toapapper + våtservetter + bindor.
- Necessär innehållandes shampo/balsam/tandborstar/tandkräm/hårborste/snoddar och annat smått och gott. 
- Tuggummin + lakrisal
- Strumpor + innetofflor till mig
- 2 bodys i storlek 50
- 1 body i storlek 56
- 3 par byxor
- 3 par strumpor
- 3 par dregglisar
- 1 pyjamas
- 2 mössor
- 1 filt
- Blodgruppspapper och förlossningsbrev
 
Har jag missat något tro? 


Postat av: Sara

Amningsinlägg är att rekommendera. Nåt att läsa när du ligger på bb (eller var du hamnar), för att fördriva lite tid och slappna av. Pyjamas till dig själv?

Svar: Oh tack det var smart! Det packas ned på en gång :) Men pyjamas använder jag inte så blir nog till att sova i leggings och linne eller så, haha ;D
None None

2013-05-15 @ 08:58:15
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!