Längtan efter dig.

 
All I ever wanted, all I ever needed, is here in my arms.
Words are very unnecessary - they can only do harm.
 
Så älskad från första stund, så efterlängtad. Jag är så nyfiken på dig bebbo. Undrar så mycket om dig, och längtar tills jag får hålla dig i min famn. Du bökar så mycket där inne nu,möblar om hela magen på din mamma. Det är så häftigt när du busar omkring där inne och vi får lov att vara med och se. Du har verkligen stulit din mammas hjärta, och tänk att du blivit så stor där inne? Du är inte längre mammas lita ärta för du har ju faktiskt blivit så pass stor nu att du blivit en bebis, fast en liten än. Skulle du (gud förbjude) komma för tidigt kan de nu i detta skedet rädda dig, och du anar inte hur lugnande det är för mig.. Varje vecka är en total lycka för mig, för det betyder att du valt att stanna inne en vecka till. Jag oroar mig så för att du, precis som din kusin, ska välja att komma tidigare. Men varje vecka är en seger. 
 
 
Vi har köpt vagn till dig nu, så nu har vi både vagn och säng redo. Det känns så häftigt att det är DINA saker. Där ska du ligga, och vagnen är den vi ska köra runt DIG i. Det är världens finaste vagn och både jag och pappa fastnade på en gång när vi såg den så den fick följa med hem. På lördag ska vi till Gekås och då blir det till att köpa allt smått som badbalja, filtar, nagelvårdsset, nattlampa osv osv osv. 
 
Nu ska jag börja plugga, fy har tentaskrivning heeeeela den här veckan.. Nästa vecka kanske jag får andas lite. Bara bita i det sura äpplet och göra det, jag har ju trots allt valt att plugga och då medföljer även de lite mindre roliga sakerna som extremt svåra tentor. Hua! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!