Ditten och datten

Jag ligger för tillfället och tar det lugnt i sängen, så fort jag aktiverar mig "som vanligt" känner jag att jag måste vila ett tag sen. Som idag har jag farit runt i affärer på jägersro och gått på mobilia, detta leder till att bebis trycker på både urinblåsa och bäcken, dessutom får jag ont i höfterna. Och stannar jag inte upp och vilar då så får jag sammandragningar i magen. Då blir jag smårädd och tänker att om jag inte lyssnar på min kropp så riskerar jag att bebis kommer för tidigt, vilket är min största rädsla typ. Så därför ligger jag nu här i sängen och pillar i den snart inte existerande naveln och glor tv, hihi. 
 
Imorgon bär det av till Sala. Haaaarregud säger jag bara. Först var tanken att vi skulle ha påskmiddag här hemma för vänner, sen får mamma, peter och jeppe för sig att komma hit över påsk. Sedan visar det sig att Emma och Magnus också blir med mamma och peter i påsk vilket ledde till att vi hade blivit 7 personer och 4 hundar här i vår lilla tvåa, så mamma ringde och frågade snällt om vi inte kunde tänka oss att köra upp dit istället så slipper vi trängas. Och visst kunde vi det! Så imorgon direkt efter Daniel slutat jobba beger vi oss högre upp i landet för att fira påsk med familjen :) 
 
 
Jag och älskling när vi var i Side i Turkiet. Världens mysigaste vecka hade vi och jag är så glad att jag inte bara träffat min livskamrat utan även min bästa vän ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!