Vecka 41 (40+1) BF+2

Då var vi inne på dag två av övertid och idag blir det nog ingen bebis iaf :-) Varit hos barnmorskan idag och allt såg bra ut, mina värden var bra, blodtryck var bra, SF-måttet är precis på medelkurvan och var 36 idag, bebis är helt fixerad med huvudet nedsjunket. Han hade precis som vanligt de allra finaste hjärtljuden som lockade fram öra-till-öra-leendet på mig ♥
 
Jag tiggde dessutom till mig en undersökning för att se ifall hon kunde göra en hinnsvepning men hon kom inte riktigt åt, men hon kunde reta lite på hinnan iaf och jag blev något chockad när hon säger att "Nu petar jag på din bebis huvud", haha!  Tappen är helt mjuk iaf så ett steg i rätt riktning! Kan ju hoppas på att bebis vill komma i helgen men om han är envis och ligger kvar så ska hon göra en ordentlig hinnsvepning nästa vecka på Onsdag. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!