Vecka 40

Vääälkommen härliga vecka 40! Nu har vi gått 39 fulla veckor och lillfisen är beräknad om bara 6 dagar (!!). Det betyder att nästa vecka på tisdag så är vi klara, och tänk vad underbart om vi blir föräldrar någon gång nästa vecka?  Helt otroligt hade det varit, men också lite läskigt. Just nu går jag mest och längtar efter att förlossningen ska börja, och varje sammandragning så känner jag efter lite extra, höll det i sig lite mån tro? Gjorde det lite ont? Känns spännande att inte riktigt veta hur det kommer gå till, och det känns så nyfiket på något sätt. Jag tycker det ska bi häftigt att få känna riktiga värkar, även om jag säkert säger annat när jag haft dem ett tag ;-) 
 
Jag undrar så vem som ligger i min mage.. Är han lite lik sin pappa kanske? Eller mig? Eller så är han lik oss båda eller ingen av oss? Det ska bli så spännanade att lära känna en helt ny liten människa som kommer få helt egna egenskaper och drag. Nu närmar det sig med stormsteg och vi längtar så vi spricker här hemma. Nu är du mer än välkommen, pysen ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!