Vecka 39

Välkommen vecka 39 (38+0)! Detta innebär att det endast är 13 dagar kvar till BF och tiden går både långsamt men också väldigt snabbt. Jag har ju snart gått en hel graviditet?! Det trodde jag aldrig, fy tusan så nervös jag var i början på graviditeten att lillkotten skulle bestämma sig för att komma tidigare än räknat men han har envist valt att ligga och gotta sig där inne och det tackar vi för :-) På söndag skickar vi dock in en vräkningslapp till han för både jag och Daniel längtar massor! Min magkänsla säger dock att jag säkert kommer gå över tiden, bara för att retas lite. Men om jag ska vara helt ärlig så känns det inte sådär superduperjobbigt. Vissa blir ju helt deprimerade av bara tanken på att gå över tiden och jag känner att så länge han mår bra så spelar det ingen roll. Så ofta är man inte gravid att en vecka eller två extra gör någon skillnad i långa loppet. Älskade lilla buse ♥  
 
 
Oh lord vad jag är svullen. Överallt. Jag måste dock säga att jag är en rätt läcker tjockis! Spännande att se hur kroppen blir efter förlossningen och även efter ett par veckor. Hur kommer den klara att återhämta sig? Hoppas att jag får tillbaka min ansiktsform och svullnad i fötter, händer och armar går fort. Resten får ta den tid det tar. 
 
Idag har jag umgåts med min fina Johanna, fyyyy vad skönt det känns att ha henne hemma igen och jag känner verkligen vad jag saknat henne. Vi var först till emporia och sedan handlade vi frukt, gifflar och dricka och hämtade en filt. Sen låg vi på vår gård hela dagen och bara pratade strunt och njöt av solen. Jag har bränt mig på ena axeln eftersom jag låg på sidan (jag låg först på rygg men då kom jag inte upp själv så vågade inte lägga mig så igen, he-he..). 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!