Måndag

Nämen tjena hallå! Då var det Måndag igen och en dag närmare lillkottens ankomst. Jaaaaja jag vet att det säkert är tjatigt men det enda som snurrar i mitt huvud är att bebis faktiskt kommer snart, vår lilla familj är snart fulländad och vi alla längtar massor. Till och med Skurt längtar... iallafall lite... i smyg.. Närå men han berättade att han var lite orolig att han inte skulle få lika mycket gos men jag lovade att Daniel skulle gosa med honom och jag gosa med bebisen så skulle vi ha en varsinn och det tyckte Skurt var en bra plan. Daniel tyckte dock tvärtom, då vart Skurt ledsen och undrade om han inte var lika mycket värd som bebisen??? 
 
Det roliga är att vi har lärt Skurt att i spälsängen får man inte vara så han är ALDRIG där uppe, inte i vagnen heller. Men nu helt plötsligt har jag börjat hitta små tassavtryck i överkastet på bebissängen, små "hål" som att någon på fyra ben gått där uppe. Skurt lovar dyrt och heligt att det inte är han som gillar att ligga där uppe men jag misstänker att vi har med en ögontjänare att göra.. En vacker dag kise - då tar jag dig på bar gärning! 
 
 
Ögontjänare? JAG? Pffft aldrig! 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!