Lördagsmys & Söndagshäng

Igår var vi ute och käka hamburgare på tusentvå med John & Sara och såklart Douglas! Det var faktiskt riiiktigt goda hamburgare så dit går vi säkerligen fler gånger :-) Sen åkte vi hem till paret och alla var så fruktansvärt mätta att vi parkerade oss i soffan och där satt vi typ hela kvällen. Det var iallafall en väldigt mysig lördag och jag hade saknat Douglas (och hans föräldrar såklart) så det var kul att få gosa lite ♥ 
 
Idag blir en väldigt lugn Söndag, har precis ätit en väldigt sen söndagsfrukost och sen i eftermiddag ska vi hem till svärmor och äta mat och fixa med begravningsblommor. Och umgås såklart! 
 
Nu för tiden vaknar jag alltid ett par gånger per natt och måste upp och kissa, minst två gånger varje natt brukar det bli och det är något jag tycker är väldigt jobbigt såklart då jag blir halvpigg och det tar ett tag att somna om. Men idag har jag lärt mig uppskatta det kan jag lova! Vaknade inte fören kl 09 imorse och hade alltså inte kissat sen jag gick och la mig. Fyyyytusan vad min mage gjorde ont! Jag är visserligen utvilad och har sovit som en stock uppenbarligen eftersom jag inte vaknat av att jag behöver kissa, men att vara sprängfull var verkligen inte kul kan jag lova. Haha! Men nu är det bara 16 dagar kvar tills lillfisen är beräknad komma så det gör inte så mycket för snart har jag honom i min famn ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!