Lördag

Idag har jag varit aktiv må ni tro! Jenni smsade och frågade ifall jag och älskling var sugna att gå på marknaden som är ute i Sibbarp för "vi måste ju få ut den där bebisen någon gång" vilket vi självklart höll med om! Så det var bara till att borsta till sig sen hämtade de oss så åkte vi dit. Jag blev med armband och godisremmar så jag var nöjd :-) Efter ett tag började det kurra i våra magar så då åkte vi vidare till campus för att käka kebab. Campus har seriöst Malmös godaste kebab och levererar alltid! 
 
När vi ätit klart så åkte vi tillbaka till Sibbarp för att spela frisbeegolf och det var riktigt roligt! Jag och Jenni var i lag och vann!! (behöver ju inte berätta att vi hade handikappshjälp och fick dra av hälften av våra kast, he-he). Detta motionerade definitivt den gravida måste jag säga, då det var backar lite var stans och banan är rätt stor. Himla kul iaf, och efteråt åkte vi hem till paret för att äta glass och spela airhockey. För min del var det mest glassätande och mer spelande för grabbarna. Tack fina vänner för en kul dag, nu får vi se om bebis väljer att titta ut efter dagens motion ♥ 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!