Jordgubbar

Idag har det varit full rulle hela dagen. Började med att springa upp och ned i tvättstugan, sedan åkte vi och handlade lite, kom hem och älskling la sig och vilade en stund då jag började med maten. Daniel är fortfarande sjuk och idag har han feber stackarn, så det har inte blivit bättre heller. Han har sagt att nu får minsann bebis hålla sig inne tills han blivit frisk, och det verkar som att bebis tänkt att lyssna på sin pappa för inte ett tecken på förlossning än. Men det är ju trots allt 7 dagar kvar (vecka 40 imorgon, wihoo!) och bebis kommer så småning om :-) 
 
Låt mig presentera mina bästa vänner - min lilla bordfläkt och jordgubbar. Nu ska jag kolla på tv och gosa ned mig bredvid Daniel som fortfarande ligger och hostar. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!