Hur alla samtal börjar just nu..

Jag ringer till Peter (som i vanliga fall alltid är väldigt sansad)..
Peter: HEJ?? vad gör du??? 
Jag: Hej, jag föder inte barn iaf. Vad gör du själv? 
 
Daniel ringer till Nanna..
Daniel: Hej det är Dani..
Nanna: *avbryter* Har du blivit pappa???
Daniel: Nope inte än.
 
Varje gång jag ringer till mamma..
Mamma: HAR DU ONT? VÄRKAR? HUR KÄNNS MAGEN? 
Jag: Hej på dig själv du, nej inte ont och inga värkar än.
 
Haha såhär har det sett ut idag när jag och älskling ringt folk. Kommer säkerligen vara såhär fram tills bebis kommit, alla går ju och är lika spända precis som vi. Folk säger inte hej längre utan det frågar direkt ifall det är bebis på gång ;-) Men imorgon är bebbes beräknade ankomstdag så det är väl inte så konsigt. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!