Grattis Sverige!

Sveriges nationaldag har spenderats på ett härligt sätt! Började med att jag och älskling inte klev upp fören runt 11 tiden, helt utvilade och pigga. Sen njöt vi av en trevlig frulle och snackade strunt :-) Sedan fick sig golven en omgång av dammsugaren.
 
 
Vid halv fyra hämtade John, Sara och Douglas oss så åkte vi till folkets park. Strosade runt, badade i plaskdammen och  åt glass. Riktigt fint väder och det var himla mysigt att gå runt där. 
 
 
Sen åkte vi hem för att fixa med blommorna till begravningen imorgon, sen vid 19-tiden kunde vi avnjuta middagen. Då kurrade det ordentligt i magen vill ja lova! Potatisgratäng och schnitzlar med sallad och beasås till, var så sjukt gott och nu ligger jag utslagen i sängen och kollar simpsson. Inga förvärkar eller känningar i magen på hela dagen så än är inget på G iaf. Men nu ska jag fortsätta slappa ett tag innan jag lägger mig i ett bad! Natti natti :-)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!