Gårdagen

Natten till igår var hemsk, var uppe och kissade hela fyra gånger på natten för att sedan inte kunna somna om riktigt ordentligt. Sen vid kl 5 vaknade jag igen och var sjukligt hungrig men tänkte att jag för bövelen inte kunde gå upp vid den tiden och äta så jag försökte somna om. En halvtimme senare fick jag inse mina begränsningar och ge vika för magkurret och rosta mig två mackor. Sen kunde jag inte somna om igen utan låg vaken till 8, så sov jag en timme till kl 9 och då gick jag upp och fixade med tvätten. 
 
Sen vid lunchtid mötte jag upp Johanna i pildammsparken, vi hade köpt med oss en engångsgrill och korv så grillade vi korv m. bröd och satt i solen och pratade strunt. Det var supermysigt, men tillslut vart det för varmt och då traskade vi hem till mig en stund där vi låg utslagna i soffan och kollade tv. När rastlösheten slog till begav vi oss till mobilia och kikade lite i affärer och sen köpte vi lite fika och satte oss i solen igen och mumsade kanelbulle :-) Daniel hämtade sen upp oss och vi åkte hem för att laga mat och Johanna skulle göra detsamma. 
 
 
 
Sen mitt i matlagningen ringer Sara och frågar om vi ville åka ut i västra hamnen och käka glass och visst ville vi det! Vi käkade upp och sen plockade de upp oss och det vart en ganska lång promenad från ena hörnan av västra hamnen till Ribbans minigolfbana (tre kilometer räknade jag ut att det var) och i min takt tog det sin lilla tid. Väl framme köpte vi glass och bara njöt av det fina vädret! 
 
Så det var en kanonbra dag igår men fy vad ont i mitt bäcken jag hade när vi kom hem, vet inte om det är foglossning eller för att förlossningen närmar sig och det luckras upp eller något men ont som satan hade jag. Därför blir det vila idag, sen när älskling kommer hem ska vi till Nanna och äta våfflor och bara umgås en stund :-) 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!