Fyra dagar över tiden.. BF+4

Fyfan vad tråkigt det är att vakna upp utan minsta lilla känning eller antydan till någonting. Vaknade upp och mådde precis som vanligt idag, kissat ett antal gånger i natt och så men annars absolut ingenting. Jag börjar tro att vi blivit lurade och att det inte kommer någon bebis, det kanske bara är för mycket kanelbullar jag ätit? Det är frustrerande att veta att pysen är helt färdig och redo men ligger där inne och gottar sig "bara för att". Istället hade han kunnat ligga i sin mamma och pappas famn men icke! Han ska tydligen vara envis och ligga lite extra :-( 
 
Och dessa humörssvängningar?! Hormonerna flödar och jag är väl superkänslig nu eftersom det enda man gör är att längta efter bebis. Men bröt typ ihop igår precis när jag sminkat klart mig. Varför? För att jag insåg att det spelar ingen roll hur mycket eller på vilket sätt jag sminkar mig för jag är ändå tjock och inte alls speciellt vacker just nu. Haha! Tönt-Lina. Men Daniel är bäst och tröstar mig när jag får mina känsloryck så efter en stund kändes det lite bättre igen så jag kunde sminka om mig efter att allt smetats ut. Vi åkte och firade midsommar hos svärmor med god mat och jordgubbar till efterrätt och sen spelade vi spel hela kvällen. Hade superkul och jag skrattde så jag fick ont i magen vid många tillfällen ♥
 
Nu ska jag och älskling snart bege oss till affären, tänkte passa på att handla ananas. Det är både gott och sägs kunna hjälpa till att starta en förlossning, win-win! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!