Falsterbo

 
 
 
 
 
 
 
Idag när älskling kom hem så föreslog han en liten tripp till Falsterbo, eftersom vädret var så himla varmt. Jag hade önskat att vi skulle göra något så jag slapp vara rastlös och tyckte därför det lät som en himla bra idé att få göra något mysigt ensamma innan bebis kommer. Vi hade inte tänkt att bada utan mest strosa runt och ta lite fina bilder, men tog med handduk utifall att. Tur var väl det för när vi kom dit var det himla skönt i vattnet så jag gick i med bena och älskling badade ordentligt och låg i vattnet och njöt länge. Jag var fegis och vågade inte eftersom jag börjat mjukna i tappen osv och vill inte riskera någon infektion i fiffi så här nära en förlossning. Påvägen hem avslutade vi med en hamburgare på Mcdonalds, och nu ligger vi och slappar i sängen. Blir nog att titta på en film eller två och bara ta det lugnt. Det har iallafall varit en riktigt bra dag!


Postat av: Sara

Hade det inte varit för att John skulle iväg så hade vi nog också åkt till Falsterbo. Fyyy vad det var varmt och klibbigt igår, perfekt med ett dopp!

Svar: Ja vi kände att vi saknade er där i plurret! :-) Och det var verkligen riktigt behagligt i vattnet igår!
None None

2013-06-21 @ 07:18:50
URL: http://fajndivajn.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!