Dööööööd

Typ så känner jag mig just nu.. Det är varmt, jag är tung, jag har tråkigt och jag är otålig. Det enda som snurrar i huvudet är bebis bebis bebis. Börjar till och med bli trött att lyssna på mitt egna tjat inne i huvudet. Haha! Men jag plockade lite med bb-väskan ikväll och insåg att det är ju trots allt inte så mycket kvar och så länge jag har min lilla fläkt överlever jag värmen också :-) Men när solen gått ned och det inte är lika varmt tänker jag nog ge mig ut på en promenad runt pildammarna. Kanske att jag lyckas lura med mig min lilla sjukling på lite frisk luft? ;-) 
 
Just nu ligger jag och älskling och kollar på E3-mässan som handlar om xbox one's (främst) kommande spel. En del verkar bra och det som hitills passat mig bäst i smaken är "Max: the curse of brotherhood" och jag tyckte det liknar ett av mina favoritspel Trine. Enligt Daniel har det varit mycket bra spel iaf så det känns ju kul eftersom han längtar så efter nya boxen. Detta är utsikten just nu - hemmagjord pizza i sängen och tvtittande.. Haha nästan så man skämms! 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!