Det är så tråkigt...

att komma in här och skriva att det fortfarande inte blivit någon bebis och att det gått ytterligare en dag. Nu är vi alltså på BF+5 och ingenting har varken skett eller känns som det kommer ske. Jag börjar på riktigt tro att vi blivit lurade och att det inte kommer någon bebis? Inte minsta lilla känning på att något är på G. Och jag kan konstatera att alla dessa husmorsknep inte fungerar för fem öre, ananas, aktivering, färdknäpp, gå i trappor osv men inget har fungerat. Så jag antar att bebis kommer när han känner för det och känner han inte för det så ska jag vara på förlossningen den 3e Juli för undersökning och för att bestämma igångsättningsdatum samma vecka. Nu håller vi tummarna att vi slipper det :-) 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!