Då var denna vecka också slut..

Ja då var det Söndag igen och denna vecka tog slut precis som alla andra :-) Nu är vi nere på ensiffrigt fram till BF, bara 9 dagar kvar. Får se när pysen väljer att dyka upp men såhär tror mina vänner:
 
John - 11e Juni
Daniel - 13e Juni
Jag - 14e Juni
Anette - 16e Juni
Markus - 19e Juni
Sara - 20e Juni
Jenni - 22a Juni
 
Alla har satsat 20 svenska riksdaler och den som kommer närmast vinner. Jag måste dock medge att jag inte alls skulle ha något emot att John vinner och lillfisen kommer redan nu, men det verkar inte vara någon bebis på G denna kväll iaf.. Längtan efter pysen blir starkare för varje dag som går och tanken på att gå över tiden börjar kanske kännas lite småjobbig, om det blir typ 2 veckor.. En dag eller två kan man väl överleva med sedan får han banne mig vara klar! Blir säkert en liten midsommarbebis :-) 
________________________________________________________________________________________
 
I Fredags var vi på begravning och det var himla fint. Alltid lika sorgligt med farväl men det var som sagt ett fint hejdå och jag tycker det gick så bra som det nu kan gå. Alla fina minnen bär vi med oss. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!