bf +1

God morgon! Idag är första dagen av överburenhet och inga tecken inatt på att något ska ske så blir nog lugnt idag också :-) måste dock säga att det är både läskigt och spännande att det nu kan ske när som helst och att vi är inne på övertid. Låg och tänkte på magen och vart lite nedstämd för jag kommer sakna den. I ca nio månader har jag burit med mig min lilla bebis och klappat och gosat med magen, andra har gosat med magen och sedan vecka 20 ca har jag hela tiden känt min lilla älskling buffa och böka där inne. Sen helt plötsligt kommer det vara.. borta. Tomt och ingen bebis. 
 
Jag längtar till att få ha min kropp för mig själv, det ser jag verkligen fram emot. Men kommer kännas tomt också. Tur att man får fortsätta gosa utanför magen ♥ 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!