Älskade du

 
Tänka sig att vi snart är föräldrar. När vi träffades var jag den som alltid sagt att jag minsann inte ska ha barn innan jag fyllt 30 och ha studerat färdigt och ha hela köret klart. Men så med tiden så ändrades det där, och med dig så kändes allt bara så rätt. Rätt tid för att bli mamma, rätt tid för oss för att orka med sena nätter och rätt tid för att orka hitta tillbaka till glöden som kan försvinna ett tag på grund av påfrestningar. Jag kände att jag skulle orka studera trots bebis då så mycket är på distans och du kände att det var dags att ge livet en ny mening. Så helt plötsligt så satt jag där med graviditetstestet som visade "gravid 1-2", en hel graviditet senare sitter jag nu här och smygtittar på dig och inser vad lycklig jag är. Fortfarande efter 5 och ett halvt år pirrar det i magen när jag tittar på dig och jag älskar hur du får mig att skratta. 
 
"Du är redan min idol älskling som klarat en hel graviditet och gjort det utan att klaga så värst mycket". Efter en mening som denna så blir jag bara mer säker på att detta kommer gå strålande. Snart har vi vår bebis i famnen och en sak är säker - denna bebis kommer vara den mest älskade lilla personen i hela världen. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!