Värme

Jag tycker så synd om min lillfis.. Han är så himla påverkad av värmen och såfort det kommer en dag som denna så märker man att han tycker det är skitjobbigt. Vid lunchtid träffade jag och Theo Johanna och gick en långpromenad i bokskogen, sen åkte vi och åt glass. Theo har varit vaken till och från hela dagen och nu ikväll har det varit omöjligt att få honom att somna. Han är vaken fortfarande. Jag har ammat, vi har gått runt med honom, låtit honom ligga i sin säng, fläktat honom med handfläkten, gått med vagnen och vi har verkligen gjort allt men han har varit så ledsen. Det gör ont i mammahjärtat och jag känner mig verkligen usel när min bebis skriker och jag inte kan få honom nöjd och tillfreds igen.. Och det är BARA när det är supervarmt ute som han blir såhär. Och det som gör att jag får ont i magen är att morgondagen ska bli minst lika bra och lite till... Stackars älskade Theo, vi får gömma oss inomhus och be till gudarna att det inte blir allt för vamt här inne om vi inte öppnar nå rullgardiner och så. 
 
Igår sov han såhär mysigt, idag - not so much. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!