Vaaaarmt

Oj vilken dag! Först åkte vi ut till Jägersro för att köpa lite fler kortärmade bodys i större storlek då de i storlek 50 redan börjar bli små (!!), han växer så det knakar min lilla kille. Jag förstår verkligen varför folk sa åt en att inte köpa för mycket kläder i storlek 50-56 för de växer fort de små liven :-) Sedan åkte vi hem och lämnade bilen lite snabbt och tänkte promenera ner på stan, men klockan var vid lunchtid och solen stod som högstoch gassade in i vagnen och trots att vi hängde filt för att skydda gick det inte. Så vi tog bussen ner istället väl framme åt vi lite mat, kikade i affärer och mös lilla familjen bara. Sen promenerade vi hem istället för då låg solen på rätt håll och det var skugga i vagnen.
 
Det är inte lätt att vara bebis mitt i sommarvärmen, Theo tycker det är jättejobbigt med värmen och trots att vi låter han ligga i kortärmad body och hemma bara i blöja så blir han varm stackarn. Och ännu värre när vi ammar för jag är alltid väldigt varm så lille vännen steks ju då. Trots att vi hade fläkten på tyckte jag han kändes varm så han fick ett skönt bad och då svalkades han och blev toknöjd. Mammas hjärta ♥ Jag kan fortfarande inte fatta att denna perfekta lilla bebis är min son. Han ligger bredvid mig nu och pillar mig på armen med sina små små fingrar och jag känner mig verkligen lycklig. I 18 dagars tid har han förgyllt mitt liv något otroligt och det är så kul att man märker att han är vaken mer och mer, börjar vara med mer och man märker en helt annan kontakt. 
 
 


Postat av: big

Världens! VÄRLDENS finaste kille ! Längtar såååå <33

2013-07-15 @ 22:15:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!