Tisdag

Jag har inte så mycket vettigt att skriva just nu faktiskt. Theo har varit vaken stor del av dagen, och sen var han supertrött men jag tror han hade ont i magen och därför kunde han inte somna. Men så tillslut somnade han bredvid mig här i sängen och nu ligger jag och kikar på min fina lite hela tiden. Han är verkligen perfekt lilla Theo och jag älskar honom till månen och tillbaka. 
 
Och så saknar jag min Big. Ibland känns avståndet mellan oss jobbigare än vanligt och idag är en sån dag. Jag älskar dig min fina vän och tänker på dig varje dag, men varje gång jag ska ringa dig så vaknar Theo/ska ha ny blöja/vill ammas osv. Men du är bäst iaf ♥

Igårkväll när vi kom hem från John och Sara så var Theo så trött att han somande i sängen utan att ha ätit. Sedan vaknade han istället någon timme senare och ville ha mat :-)
Imorse övade vi nacken, mammas duktiga kille ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!