Semestertider!

Vi har gjort lite allt möjligt senaste dagarna faktiskt. Men kan ju berätta med lite bilder..
 
Vi har promenerat i bokskogen med Sara och John, så kollade vi på slottet, getter, rådjur och njöt av vädret. Mysig promenad!
Theo tyckte också det var mysigt, även om det var lite skumpigt i skogen. Han är vaken jätte mycket på dagarna nu och sover bra på nätterna istället. Skulle tro att det dels är en tillväxtperiod men mycket på grund av värmen. Det gör mig dock inget eftersom han oftast är nöjd när han är vaken ♥
Sen åkte vi och mös på stranden i Falsterbo med picknick. Jag är numera förlovad :-) 17/6-13 ♥ 
Min stiliga karl!
Mammas strandbebis! Dagen efter var vi på stranden igen med Sara, John & Douglas. Vi hade ett soltält, solhatt, vatten som jag hällde på Theo och jag ammade massor. Det gick bra en stund men det var så varmt ute den dagen att det blev ändå för varmt så jag vågade inte vara kvar på stranden. Nästa gång har vi parasoll istället så det fläktar mer och en handfläkt så vi kan svalka av ordentligt när det blir varmt.
Slagen hjälte ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!