Mysvecka

Oj här var det dött. Men min familj har varit på besök och vi har haft fullt upp sedan de kom. Vi har varit ute i falsterbo och badat hundarna (Emma, Jeppe och Peter vågade sig i också trots att det blåste så mycket!), vi har spelat minigolf, haft grillkväll hos Anette, kollat film och såklart gosat med bebis i mängder. 
 
Idag var vi och shoppade lite till Theo. Han behövde tröjor/koftor för det hade vi bara en då vi inte räknat att det skulle behövas så många eftersom han kom på sommaren. Men jag insåg ju ganska direkt att det blåser en hel del här nere och på kvällarna så blir det väldigt kallt. Och mamma hade i uppdrag att köpa present från Sulle med familj till pysen så vi valde en superfin baseballtröja från Polarn och pyret. Mamma köpte även hon present till lillfisen ♥ Så fick han även paket på posten idag, det högg till i hjärtat när jag insåg vem det var ifrån.. Den finaste lilla teckningen låg däri och jag påmindes om hur mycket jag saknar den lilla tjejen, och att något saknas i Theos liv.. Men vi får kika på bilden på kylskåpet iallafall ♥
 
Imorgon kommer BVC hem hit och ska väga/mäta vår lilla prins, ska bli intressant att se hur mycket han gått upp och vi hoppas så klart på att han gått upp mycket :-) Mammas älskade fina bebis, om jag fick skulle jag ligga och pussa hans gosiga kinder hela dagarna. 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!