Lördag och mysdag

 
Min älskade myskille, 11 dagar ung
 
Vi har verkligen fått världens snällaste bebis. Han äter varannan/var tredje timme, han sover mycket och när han inte sover så är han mest nöjd. Just nu ligger han och sover bredvid mig medan Daniel är iväg och spelar Fifa med vänner och jag dricker ett glas cola och njuter av att det är Lördag :-) 
 
Idag har vi varit ute på lååång promenad i solen. Det var så himla mysigt och jag njöt verkligen av att gå där i solen och kika på både min bebis och min stora kärlek ♥ Efter någon timme vaknade Theo och ville äta och nöden har ingen lag så vi parkerade oss på en bräda och åt. Det var en stund jag kommer plocka fram dagarna då allt kännt lite jobbigt för fytusan så mysigt det var. Det var skönt väder, min bebis stora ögon som tittade på mig och jag kände mig bara sådär löjligt lycklig. Jag känner mig lyckligt lottad som har så fin familj, och att just vi fick lilla Theo till oss. Klyschigt kanske, men mitt liv har verkligen fått en helt ny mening och det känns som att det är nu livet börjar. Mina pojkar är helt enkelt bäst! 


Postat av: Big

Världens finaste kille!

2013-07-08 @ 20:35:27

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!