Dött och dödstrött

Ja bloggen kommer ju lite i sista hand nu förtiden. Men det känns ändå okej. Vi har iallfall varit i Köpenhamn med fina Sara, John och Douglas. Och så har vi grillat massor med god mat. Vi har myst med bebis i mängder och springer på visningar. Vi har varit på banken och skaffat oss ett lånelöfte så nu kan vi köpa bostad, nu ska man bara hitta drömmen också. Känns pirrigt att det är så stora belopp man faktiskt har med att göra och tänk så gör man en riktigt dum affär? Men sålänge man känner att man hittat hem tror jag det blir bra, och hur kul att inreda Theos rum?! 
 
Och jag förstår verkligen när mammor säger att de inte hinner göra så mycket i hemmet om dagarna. Idag har Theo velat ligga i famnen konstant, han har sovit korta stunder och sedan vaknat igen. Och så har han blivit förbannad när man suttit still. Jag hade verkligen inte hunnit göra något idag och även om jag hade fått en timme över hade jag velat använda den till att sova kan jag lova.. Men min fina bebis sover redan rätt bra på natten iaf, det tackar vi för och uppskattar. Älskade älskade skitunge! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!