Dopplanering

Jag är i full färd med att planera dopet, det blir ett tidigt dop eftersom lillkillen måste kunna ha klänningen som hans pappa och farbror haft, och dom var bara två månader på sina dop och klänningen är därför i den storleken. Men det gör ingenting att han är så liten, jag har ju tid på mig så det känns ok ändå. Det som är klart är iallafall följande
- Bestämt och bokat kyrkan
- Varit där och valt ut lokal och bokat den
- Gjort gästlista
- Beställt inbjudningskort
- Börjat fundera på menyn, blir nog smörgårdstårta först och sedan fika
- Valt gudföräldrar
 
Sen ska ju prästen ringa och jag antar att vi då ska välja psalmer och lite sådant. Ska även börja fundera på dekoration och vad för slags fika vi ska ha. Sen är det kläder till oss alla tre som ska kikas ut, mer kommer jag inte på? 


Postat av: big

Älskling är det någonting du behöver hjälp med hör av dig! Älskar dig (L)

2013-07-15 @ 22:13:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!