Wiihoo! Jag vann!

Ja men visst är det så! Jag var ju med och tävlade om ett fint babynest inne hos Junimama.blogg.se för ett litet tag sedan, och idag fick jag ett mail om att hon dragit lott och att jag hade vunnit! Vilken himlans tur och vad glad jag blev!
 
Jag har faktiskt suttit i flera dagar och funderat på om jag ska beställa ett eller kanske till och med köpa ett på babyringen (såg att de hade sådana sist vi var där) eftersom att jag aldrig brukar vinna saker och det vore väldans mysigt för bebis att ha ett nest. Men nu slipper jag det och får ett fint och välgjort babynest, och jag får till och med välja tyg/färg :-) ♥ Tack så himla mycket Junimama.blogg.se & Emmiesbabynest.se
 
Bild lånad från Emmiesbabynest.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!